Hua box(Hmi Tool Version 1.0.3)Release Add Special Files For Remove Mi Account

dimanche 20 août 2017

-NON STOP UPDATES

-WEEKLY UPDATE

-WITHOUT COPY AND PASTE

-UNIQUE SOLUTIONS

-FIRST IN THE WORLD UPDATES

-ONLINE SUPPORTER ON TELEGRAM

-AMAZING UPDATES



Add 

[b][b]New Special Files For Remove Mi Account

Mi 4C
Mi 4S
Mi 5
Mi Note Pro
Redmi 3
Redmi 3X
Redmi 3S
Redmi Note3 Pro


-Need Connect Phone To EDL Mode

-------Files are Ready For Copy and Paste :-)))))))--------

How to Remove Mi Account BY Special Files?

New Method For Unlock Screen Locks 

[/b]
[/b]
[b][b][b][b][b]-Need Connect Phone To Sideload Mode[/b][/b][/b][/b][/b]



[b][b]DOWNLOAD

COPY NEW EXE TO C:/AHT2 AFTER EXTRACT(NEED ALL IN ONE 1.0.1)


Download Mi Account Files
[/b]
[/b]


Hua box(Hmi Tool Version 1.0.3)Release Add Special Files For Remove Mi Account

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire